About Me

My photo
a guy searching for his place in the world

Wednesday, November 4, 2009

seharian

hari yang membosankan.....
sebab apa....
sebab hari hujan hampir sepanjang hari..
penantian menunggu paper final yang seterusnya dan ditambah dengan keadan yang sedemikian..

hari ni...
oh bukan hari ini sahaja...
minggu ini hujan turun dengan kerap...
bukan merungut akan rahmat tuhan yang diberikan...
hanya sekadar menyatakan rasa dihati...

hujan pada hari ini lain sedikit...
kenapa...
sebab hujan hari in bermula pada tengahari dan bukan nya petang..
nasib menyebelahi aku sebab dapat mengangkat cadar yang sudah beberapa hari disidai diluar..
sudah beberapa kali basah ditimpa hujan.....

Dengan suasana hujan ini menyukarkan lagi mungkin pada aku untuk menelaah untuk final..
menyiapkan presentation ctu yang perlu dilakukan selepas final paper ctu pada malam itu juga...

ramai yang bercakap:
"korang ni serabut la"
"kenape ??"
"ye la. orang dah final tapi korang masih sibuk2 nak buat presentation"

apa yang diorang cakap itu memang betul...
tak dapat aku nafikan...
tetapi sudah tanggungjawab sebagai penuntut Universiti...

Sebentar tadi rakan sekelas aku datang ke bilik....
dia pun sedang bosan,aku fikir dia juga dalam situasi yang sama dengan aku...
maklumlah hujan..
semua orang tak tahu nak buat apa...

p/s:hari hujan,dah angkat baju yang disidai belum